I saw the devil wrapping up his hands, He's getting ready for the showdown

Det blir inte mycket bloggning idag, har ett stort matteprov imorgon!
Men jag tänkte bara göra ett litet snabbt inlägg nu!

Jag tänkte egentligen recensera och fixa med mina E.L.F grejer idag, men jag har munsår och det är kanske inte så kul att se bild på ;)

Så jag tänkte bara visa hur man kan göra om man inte kan eller vet hur man depottar ögonskuggor!



Sånahär burkar finns nog att köpa överallt nästan! Jätteenkelt!
Så om din ögonskugga är krossad, ta en spatel och få över resten in i burken och sen krossar du den och så vips!
Så har du en puderögonskugga ;)

Ha det bra! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0