Testat: Dove Repair Therapy Intense Repair Express Intensivbalsam

Långt namn, haha...
Men jag har testat detta balsamet och jag tänkte skriva vad jag tycker om det.

Det beskrivs som ett balsam som är lika effektivt som en inpackning men man behöver bara ha i den i en minut.
Det ska vara som en inpackning och ett balsam i ett helt enkelt.

Såhär beskriver Dove sin produkt:

Dove Intense Repair Express Intensivbalsam är ett djupverkande balsam med inpackning inuti som ger en intensiv reparerande effekt. 
Använd dagligen istället för ett vanligt balsam. Resultatet är ett mjukare och starkare hår som är återfuktat på djupet.
Doves avancerade teknologi för vård av skador och reparation: patenterade FIBRE ACTIVES tränger djupt ner i håret för att återuppbygga det inifrån. 
MICRO MOISTURE SERUM ger näring och hjälper till att reparera hårstråets yta från rot till topp.


Det här är vad jag tycker:

Jag vet inte om jag har gjort fel, kanske ska man använda den med schampot också,
men för min del märkte jag ingen skillnad. Håret blev inte lenare eller mindre frizzigt på något sätt.
Dock vet jag att olika balsam funkar för olika hårtyper och jag har andra balsam som jag tycker fungerar bättre, så det är mest en smaksak, men för mig funkar den iallafall inte. Den får iallafall lite credit för att den luktade gott ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0