MUS & MNY

Ja, det var längesen vi bloggade, jag har inte haft någon kamera (har fortfarande inte, den blev stulen när jag var i Thailand) och jag har helt enkelt inte haft lust, men nu till våren känner jag mig... Inspirerad. Typ. Så, back on track!

Igår utnyttjade jag mitt presentkort på MUS som jag fick av mina underbara vänner!

Kom hem med deras HTL (High Tech Lighter) i färgen "Sundust", deras ögonpenna i "Vanilla" och sen köpte jag en ögonpenna ifrån MNY, som jag kom på blev fel färg sen, men whatever.


Bilder och priser här nedanför! Puss 



Som sagt, inte superbra bilder, men ni får stå ut tills jag får tillbaka min mobil från lagning!

Ifrån MUS (Make Up Store):
High Tech Lighter "Sundust" 155:-
Eyepencil "Vanilla matt" 135:-

Ifrån Maybelline MNY:
My Liner No. 030 (mörkblå/marinblå) 30:-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0