New in! Borstset ifrån Beauty Needs

När jag var utomlands (i Grekland) förra veckan passade jag på att beställa lite från taxfreen!
Beställde då detta borstsetet ifrån Beauty Needs!



Det innehåller 14 borstar, 2 ansiktsborstar och 12 ögon/läppborstar.




Ansiktsborstarna är inte speciellt bra, de är rätt sträva och platta.

Ögonborstarna däremot blev jag glatt överraskad av! De är rätt mjuka och fluffiga och kan användas till lite vad som helst! Jag saknar dock en ordentlig fluffig suddborste. Detta är faktiskt ett väldigt bra + billigt borstset till de som är nybörjare med smink och inte vill lägga en förmögenhet på borstar!

Om det är någon speciell borste ni vill ha en närmare recension på är det bara att kommentera!

Namn: 
BeautyNeeds Borst Set
Innehåll: 2 ansiktsborstar, 12 ögon/läppborstar
Betyg: 3/5
Köpa igen?: Nja

 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Amanda!
Jag köpte samma borstkit för ca 2 år sedan på ett flyg (när man var ute och far i världen). Men är nu fundersam, kommer inte ihåg om borstarna är syntet eller äkta hår. vet du det? :)

2017-07-19 @ 18:03:24
Postat av: modern workplace

Thanks for your personal marvelous posting! I quite enjoyed reading
it, you could be a great author.I will be sure to bookmark your blog and
will eventually come back down the road. I want to encourage you to ultimately continue your great
work, have a nice morning!

2023-10-26 @ 15:22:11
URL: http://https://idocs.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0