Under-eye-area

Jag har inte bloggat så mycket på senaste, jag vet, sorry man!
Men med julen och allt har det inte riktigt blivit av liksom!
Plus att mitt minneskort har varit hos Amanda ett tag så aa hehe...

Men iallafall, det var en läsare som frågade för ett tag sen om vi kunde visa hur man täcker mörka ringar under ögonen och visst kan vi det!

Jag själv har rätt så stora problem med det och jag hatar det, verkligen hatar det!
Så jag var inne på MUS (Make Up Store) häromdagen och köpte en grej.

Härunder visar jag vad jag använder för att få mina mörka ringar att praktiskt taget försvinna!



Från vänster:
i.d BareMinerals Multi-Tasking Concealer SPF 20 "Summer Bisque No.28"
Make Up Store EAZY COVER "Chai"

Jag verkligen älskar dessa produkter, jag har inte hunnit testa i.d concealern så mycket eftersom jag fick den i julklapp, men det jag testat redan nu gillar jag starkt!

Så en video kommer upp inom dom närmsta dagarna hur jag applicerar dom osv!

Ha det så bra sålänge!
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0