P2 Pure Color Lipstick


- TIDSINSTÄLLT -

Här är faktiskt det enda läppstiftet jag köpte i Tyskland, köpte dock andra läppgrejer som också kommer upp!



Det är en väldigt fin färg, om än lite väl färgglad, så jag gillar att bara "dutta" på det på läpparna så att det inte blir lika intensivt! 

Såhär ser läppstiftet ut när jag "duttar" på det:



Såhär ser läppstiftet ut i "full styrka":



Det är lite svårapplicerat, eftersom att det är så krämigt, det glider runt väldigt mycket och blir lätt "flammigt" på läpparna (som ni ser på den sista bilden), ännu en anledning till att jag gillar det bättre när man inte har så mycket produkt på läpparna!

Tips! Om du märker att ditt läppstift är väldigt krämigt och glider runt, lägg en bas av concealer på läpparna innan du applicerar ditt läppstift!

Namn: P2 Kosmetik Pure Color Lipstick "059 Copacabana"
Pris: £1,95
Betyg: 4/5
Köpa igen?: Ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0