Wishlist for Christmas

Ååh vad jag längtar till jul! Baka pepparkakor och knäck, julsånger, snö, mysa med sin familj och kompisar...
Funderar redan på hur jag ska sminka mig på julafton ;)

Här kommer iallafall några grejer (inom smink) som jag önskar mig till jul!



Som dom flesta antagligen, väldigt fin och den har fått otroligt mycket positiv kritik! Det är 12 väldigt användbara skuggor och medföljer en borste och Urban Decays Primer Potion! Kostar ca 344 kr på beautybay (HÄR) !



Elevens "120 Colour "Earth vs Pastels" Eyeshadow Set, superfin och väldigt användbar tycker jag! Kostar runt 300 kronor tror jag på eleven.se (HÄR)!



MUS (Make Up Store) Cover All Mix, hört jättemycket bra om denna, men den är lite för dyr för att jag ska kunna köpa den själv! Kostar 265 kronor på Make Up Store, eller i utvalda butiker (t.ex Kicks, Åhléns)



Deborah Lash Creator "Volume & Care", verkar helt underbart bra! Medans man använder den stärker den faktiskt fransarna, alltså har man ett bra skäl att ha på sig mascara ;)  Många har faktiskt sett märkbar skillnad på sina fransar efter ett tag och det behöver jag eftersom jag har rätt så korta fransar!
Kostar 99 kronor på eleven.se (HÄR) , annars vet jag att de har vissa återförsäljare i Sverige, kolla på DENNA listan!



Skulle inte sitta fel att ha en i varje "smak" av dessa! Verkar superbra och dom är ju så söta!
Kostar 89 kr/st på eleven.se (HÄR)



Skulle verkligen vilja testa en sån här, det verkar jättecoolt och superpraktiskt att den bleker tänderna medans man borstar tänderna! Kostar bara 149 kronor och finns att köpa HÄR!

Ja, det var nog allt ;)
Men om ni har något tips på något kommentera jättegärna! 

Ha det så bra allihopa
Pusspuss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0