AmandasBeauty.blogg.se

Hej allesammans!

Jag och Amanda (vi båda heter Amanda haha, det kanske blir lite svårt att hålla reda på våra namn, men vi ska försöka göra vårt bästa så det blir enkelt för er) ska börja blogga här tillsammans!

Våran blogg ska handla om smink och skönhet och vi ska ge er lite tips och visa er hur vi sminkar oss bland annat!

Jag
är då Amanda Magnusson, jag är 15 år och bor i Torslanda. Är med kompisar på fritiden och gillar också att hålla på med smink osv. Jag har inte hållt på speciellt länge, men det är mer en hobby som jag tycker är kul, så jag ska göra mitt bästa för att lära er det jag kan!

Och mitt namn är Amanda Olsson och jag är en go, glad och galen tjej som bor i Göteborg. Jag har precis fyllt 15 sommrar! Jag älskar smink och allt som hör till! Innan denna bloggen hade jag en annan blogg som jag nu har slutat blogga på för att ska börja blogga här, haha. Jag har inte mycket mer att säga om mig själv just nu men ni kommer så småning om veta mer och mer om mig när ni läser mina inlägg!

Här är vi två, Amanda Magnusson till vänster och Amanda Olsson till höger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0